تعمیر تاچ گوشی سونی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 17 آذر 1397
بازدید : 89
نویسنده : مرکز تعمیرات

تعمیر تاچ گوشی سونی از جمله خدمات تخصصی مرکز تعمیرات موبایل سونی می باشد. نیاز بشر به پیشرفت و گوشی های هوشمند روز به روز بیشتر می شود. گوشی های هوشمند لمسی در کنار قابلیت هایی که دارند ، شاهد مشکلاتی نیز در استفاده از آن ها هستیم. البته لذت استفاده از گوشی های لمسی را نمی توان کتمان کرد. فناوری لمسی سالیان درازی است که در دنیای تکنولوژی وجود داشته و مورد استفاده قرار می گیرد.

اما در ۵ سال اخیر شاهد موج عظیم استفاده از آن در اسمارت فون ها و تبلت ها ها بوده ایم، گوشی های هوشمند اغلب به فناوری های لمسی خازنی مجهز می باشند و از این فناوری بهره می برند. لازم به ذکر است،  گوشی های هوشمند را نباید از دسته تجهیزات لازم و ضروری امروزی جدا دانست. با معرفی اولین آیفون اپل، دیدیم که اغلب شرکت ها به تکنولوژی capacitive touch یا لمسی خازنی روی آوردند. قبل از آیفون، کارخانه ها معمولا از تکنولوژی resistive touch یا لمسی مقاومتی استفاده می کردند .

برخی از صفحات لمسی خارج از دنیای موبایل هم از تکنولوژی لمسی مادون قرمز بهره می بردند. گوشی های برند سونی نیز ازاین قاعده مستثنی نیستند. گوشی های سونی اکسپریا همواره یکی از محبوب ترین گوشی های بازارایران بوده اند.

تعمیر تاچ گوشی سونی

 

تاچ گوشی های سونی

گوشی های سونی رده های مختلفی را شامل می شوند و تقریبا از قیمت های پایین تا گران ترین گوشی های هوشمند را شامل می شوند. طبیعی است که به دلیل استفاده بیش از حد تاچ گوشی های سونی دچار آسیب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. تاچ گوشی های سونی معمولا دارای کیفیت بسیار مناسبی می باشند و مدت زمانی طولانی را بدون هیچگونه عیب و ایرادی سپری می نمایند. به هر روی در صورت مشاهده ی هر گونه مشکل در صفحه ی لمسی گوشی های سونی تعمیرات آن را به متخصصین تعمیر تاچ گوشی سونی در نمایندگی سونی بسپارید.

مشکلات بوجود آمده در لمس گوشی های سونی و تعمیر تاچ گوشی سونی

متخصصین مرکز تعمیرات موبایل  پس از بررسی مشکلات تاچ ، اقدام به تعمیر تاچ گوشی سونی می نمایند. مشکلات بوجود آمده در لمس گوشی های سونی اکثر مواقع ارتباطی با جنبه ی سخت افزاری نداشته و یک مشکل نرم افزاری است. برای رفع مشکلات تاچ گوشی سونی میتوانید مراحل زیر را انجام دهید .پیشنهاد میکنیم ابتدا با استفاده از روش های تست سخت افزاری گوشی اندروید ساختمان فیزیکی دستگاه را بررسی کنید.

بعد از انجام این تست ترفند های زیر را برای حل مشکل از کار افتادن لمس گوشی امتحان کنید. مطمئن شوید که مشکل پیش آمده مربوط به تغییر شارژر گوشی نمی باشد. اغلب مشاهده شده است که به دلیل تعویض شارژر تاچ گوشی های به درستی کار نمی کنند. دلیل آن هم ولتاژ بالایی می باشد که به گوشی وارد می شود.

نکات مهم در تعمیرتاچ گوشی سونی

بررسی مصرف رم :

 مصرف بیش از حد رم با نصب برنامه های مختلف ، از دلایل اصلی کند شدن تاچ گوشی های لمسی اندرویدی یا از کار افتادن آن است. بهتر است که قبل از انجام هر اقدامی برنامه های پر مصرف گوشی هوشمند خود را چک نمایید.

رفع مشکلات تاچ گوشی سونی با استفاده و فعالسازی: GPU 2D Rendering :

چنانچه با تاخیر صفحه لمسی گوشی سونی خود مواجه هستید، میتوانید از گزینه GPU rendering استفاده کنید. برای فعال کردن این گزینه مسیرSettings>Developer Options  را طی کنید. در صورتی که این بخش را مشاهده نمی کنید ابتدا باید Developer Options  را فعال کرده باشید. استفاده از GPU 2D Rendering انتقال فرمان ها را سریع تر میکند.این عمل سبب می شود تا سرعت دستوراتی که به موبایل های سونی منتقلمی شود به طور قابل قبولی افزایش یابد و این عمل سبب روان شدن تاچ و لمس گوشی های سونی می شود.

تعمیر تاچ گوشی سونی با غیرفعالسازی Ambient Display :

برای غیرفعالسازی این قسمت مسیر Settings>Display  را طی کنید . سپس “Ambient Display“ را غیرفعال نمایید. این عمل سبب روان شدن فعالیت گوشی می شود و کمک شایانی به افزایش کارایی تاچ گوشی سونی شما می نماید.

رفع مشکل تاچ اسکرین اندروید با کالیبره کردن صفحه نمایش :

از برنامه های کاربردی برای کالیبره کردن صفحه نمایش اندروید، لمس و ضربه زدن به صفحه و اجرای فرمان های حرکتی است  کالیبره کردن پدیده ای است که در گوشی های سونی دیده می شود و یکی راه مناسب برای افزایش سرعت تاچ گوشی های سونی می باشد.

تعمیرات تاچ گوشی سونی با تست مولتی تاچ اندروید :

موبایلهای هوشمند جدید حدود ۵ تا ۱۰ نقطه لمس همزمان را پشتیبانی میکنند . با استفاده از نرم افزارMultiTouch Tester میتوانید سلامت این نقطه ها را بررسی کنید و از درست بودن آنها اطمینان حاصل نمایید. این نرم افزار بسیار کاربردی می باشد و مناسب برای بررسی تاچ گوشی های سونی.

تعمیر تاچ گوشی سونی با بوت اندروید در حالت امن :

در صورتی که تصور میکنید مشکل کندی تاچ اندروید شما به دلیل برنامه خاصی است ، لازم است که گوشی اندرویدی را در حالت ایمن safe mode بوت کنید و یا آن برنامه و بد افزار را از سیستم خود پاک نمایید. در پایان می توانید برای اطمینان نهایی از نمایندگی های معتبر سونی اکسپریا استفاده نمایید.

نمایندگی سونی و واحدهای تعمیرات سونی

در مقاله ای که مطالعه نمودید نکات مهم در تعمیر تاچ گوشی سونی مورد بررسی قرار گرفت . در این بخش لازم می دانیم به شرح مختصری از خدمات نمایندگی سونی بپردازیم. نمایندگی سونی ، مرکز رسمی تعمیر و فروش محصولات کمپانی بزرگ  سونی است. این مرکز فعالیت خود را با شعار تلاش مستمر، مشتری مداری،  تعهد و مسئولیت پذیری آغاز نمود. کادرفنی نمایندگی سونی از بین برترین اساتید این حوزه انتخاب شده و مدیریت مرکز پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آن ها قرار داده است.

در بخش فروش نیزاز کارشناسان فروش متخصص در فروش  محصولات  سونی و آشنا با قطعات و لوازم جانبی  سونی بهره گرفته ایم. لذا بهترین و به روزترین خدمات نمایندگی سونی در خدمت کاربران محصولات این برند پرطرفدار، قرار می گیرد. تعمیر و فروش انواع محصولات شرکت سونی از جمله ، موبایل ، تبلت ها ی این برند، به صورت فوق تخصصی و حرفه ای در این مرکز انجام می گیرد. در ادامه به معرفی واحدهای تعمیرات سونی می پردازیم.

 





:: برچسب‌ها: تعمیر تاچ گوشی سونی , نمایندگی تعمیرات گوشی سونی , تعمیرات تبلت سونی , تعمیر گوشی سونی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مرکز تعمیرات و آدرس ihccenter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com